Garantie

Alle producten in de webshop komen met 30 dagen tot 3 maanden garantie op de hardware. Per product staat dit omschreven.

 

Wanneer geldt de garantie?

Je kan gebruik maken van de garantie als het product buiten jouw schuld om en binnen de garantietermijn niet naar behoren werkt. De garantie loopt altijd via IT Repowered, tenzij in overleg anders wordt besloten. Bij reparaties door derden of als er zelf reparaties worden uitgevoerd vervalt de garantie.
De garantie houdt in: gratis reparatie inclusief eventuele vervangende onderdelen. Mocht dit niet lukken, dan kan er gekozen voor een ander vergelijkbaar product of creditering van het aankoopbedrag.

 

Wat valt niet onder de garantie?

De volgende zaken vallen niet onder de garantie:

  • Softwarematige problemen.
  • Schade, gebruikerssporen of gebreken die als gevolg van onjuist gebruik zijn ontstaan.
  • Beschadigingen of gebreken die voor aanschaf bekend waren.
  • Beschadigingen die als gevolg van een ondegelijke verpakking zijn ontstaan bij retourneren.
  • Normale slijtage van slijtage onderdelen zoals toetsenbord, muis en accu.

 

Hoe doe ik een garantieaanvraag?

Garantieaanvragen dienen binnen de garantieperiode te worden gemeld, bij voorkeur via e-mail. Bij de aanvraag ontvang ik graag een zo duidelijk mogelijke omschrijving met het liefst foto’s ter ondersteuning. Na bevestiging van de garantie aanvraag, kan je het product retour sturen. Zodra het product ontvangen is, zal de garantieaanvraag in behandeling worden genomen.

info@itrepowered.nl

KVK 78358728

BTW NL003332566B58

© 2021 IT Repowered